marți, 19 decembrie 2017

O perioada aglomerata.

Au fost cinci curse bune in nu mai putin de 5 saptamani. Semimaratonul Bucuriei unde m-am clasat pe 2 la general si 1 la varsta, MPC-ul pe care l-am terminat pe locul 11 la general si nu stiu cat la varsta :), semimaratonul din Bucuresti unde am facut PB pe plat cu 1:21:05 clasandu-ma pe locul 16 la general, Bunloc vertical, la care m-am clasat pe 16 si 6 la general cu timpul de 25 min si cateva sec. si Festival Bunloc Piatra Mare trail running la care m-am clasat pe 9 la general si 3 la varsta. Cam mult, resimt asta, mai ales ca la toate am tras cat am putut, dar asa s-au nimerit.

Semimaratonul Bucuriei-a fost o cursa faina, organizata de o mana de oameni frumosi, printre care si Vlad G, un bun prieten care dealtfel ma si invitat. Cursa a avut loc pe dealurile de langa Urlati si s-a dat startul de pe terenul de fotbal al orasului. Organizare buna, traseu foarte frumos care pe alocuri a trecut prin podgoriile din zona. Cursa in sine a fost o urmarire a lui Radu Milea pana a gresit traseul, dupa care cativa km cot la cot cu Ivaneascu Andrei pana a accelerat si nu l-am mai putut prinde, ca de, e mai fasnet :). Asta a fost si primul semi. cu dif de nivel la care am scos sub 01:30, da , cu doar cateva sec, dar m-am bucurat mult in ceea ce priveste timpul.

MPC, asta e un concurs la care mi-am propus sa tot merg. Imi place Piatra Craiului, organizarea, vine mai toata creama de la noi, atmosfera.... Anul trecut am participat prima data. Traseul fiind invers, abia asteptam sa alerg si pe cel clasic ca sa vad ce timp scot. N-a fost sa fie, ca de, vremea a vrut ea sa fie mai uratica, cu ploaie, zapada, ceata, ceea ce a dus la o noua schimbare de traseu, care dealtfel a fost foarte misto. Daca nu ma insel, a fost si singurul concurs in care am avut precipitatii pe tot timpul lui, adica 5 ore si ceva cat am facut eu :). Traseul a inclus doua portiuni noi, valea Crapaturii pe care eu oricum nu mai ajunsesem de vreo 4 ani si o portiune intre la La Table si cabana Curmatura pe care nu mai ajunsesem niciodata, asa ca, m-am bucurat tare mult de aceste modificari de traseu. Cursa in sine a fost buna, vreo trei cazaturi in noroi, putin inghetat cand am dat de zapada, mainile, chiar daca am avut manusi mi-au inghetat ca naiba dupa ce s-au udat, dar una peste alta, m-am bucurat din plin de cursa. Am avut doar un moment de slabiciune pe ultima urcare spre Curmatura, dar dupa ce am ajuns la cabana mi-am revenit total. In aceasta cursa am avut placerea sa alerg cot la cot vreo 20 km cu Szekely Cosmin, un foarte bun sportiv. Eh, dupa cum am zis, m-am bucurat de cursa si am reusit sa termin pe locul 11 general, ceea ce a fost o incantare pentru mine avand in vedere ca au participat multi alergatori buni. Abia astept 2018 sa vad ce imi mai rezerva la MPC, ca poate reusesc sa alerg si traseul clasic :)

Maraton Bucuresti. In cadrul acestui concurs, asa cum m-am obisnuit, am participat la proba de semi, nu pt ca nu pot proba de maraton, dar am zis sa mai am rabdare pana cand o sa alerg 42. Poate chiar la anul :). Anul trecut am reusit un PB de sub 01:24:00, asa ca acum eram multumit sa scot cam acelasi timp avand in vedere lipsa antrenamentelor de plat. Surprinzator, am mers asa bine ca am reusit 01:21 si cateva secunde, ceea ce ma face sa cred ca la anul pot sa scad sub 01:20:00. ramane de vazut la ce ma hotarasc, maraton sau semi in 2018 :). Ah, mi-am amintit. Traseul, fata de anul trecut, a avut o schimbare buna. Parc Cismigiu, Kiseleff, Victoriei, superb comparativ cu Basarabiei. De fapt, tot traseul a fost frumos in afara de portiunea in care circulatia masinilor nu a fost oprita. Bine ca a fost doar o mica portiune, parca nici un km n-a avut. Eh, cum, necum, m-am clasat pe 16 general si nu stiu cat la cat de varsta, bine ca nu prea are importanta.

Festival Bunloc Sacele. Asta a fost prima editie a festivalului care tine trei zile si are patru probe, orientare, parapanta, vertical si 30 km . Eu am ales sa particip la doua, vertical sambata si 30k duminica. M-am hotarat cam tarziu, dar cu ajutorul Biancai Paunescu am reusit sa ma inscriu la cele doua probe. Sambata dimineata am pleca din Buc., la 10 am ajuns la Bunloc, am ridicat kitul si am pierdut vremea pana la start. De la 12 s-a dat drumul la start,  era din 30 in 30 sec, ceea ce a fost o premiera pt mine intr-o competitie. Acest lucru mi s-a parut foarte tare. Nu stiu din ce motiv am fost repartizat sa iau startul in ultimii 20 de participanti, ceea ce a insemnat ora 13 si cateva minute. Pana am luat startul i-am privit pe toti cum o rup la fuga la inceput :)). Eu n-am rpt-o la fuga, dar tot am plecat cam tare. Dupa vreo 10 min deja ma simteam obosit. Aerul nu imi mai ajungea, dar am continuat sa trag cat am putut la deal. Cand am ajuns la cabana, abia imi mai simteam pulpele, dar la incurajarile Luizei, am reusit sa fac si ultima portiune de urcare intr-un ritm alert. Cum, necum am reusit sa temin in 25 min si ceva sec. Nu prea am fost multumit de timp, dar era greu sa scot mai bun. Incercam la anul sa scadem sub 23.

Duminica a urmat Piatra Mare trail running, proba de vreo 30 km cu 1500 dif niv. La asta am facut o cursa ceva mai buna, in special pe urcare. Poate am tras chiar prea tare avand in vedere ca in apropierea vf Piatra Mare eram cam la 200m de Adi Bostan, un alergator foarte bun. La cursa asta am terminat pe 9 general si 3 categorie. In ceea ce priveste traseul, a fost superb. Organizarea festivalului, la naiba, e vorba de CPNT, asa ca se subantelege. Ca ex., la 30 km am alergat singur cam 20 km pe a caror portiune au fost multe schimbari de directie, dar la toate, ori erau foarte bine marcate, ori erau voluntari. S-a alergat chiar si printr-o portiune nemarcata turistic, dar n-am avut nici cea mai mica problema. Ce sa mai, oamenii chiar stiu sa faca treaba.

Cam astea au fost concursurile in cele 5 saptamani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Grigne Skymarathon

Grigne Skymarathon, un concurs de categoria premier din circuitul Skurunner World Series. Se spune la ei pe site, că e cel mai tehnic circui...